Vážení rodiče a milí žáci,
od pondělí 12. 4. 2021 se začneme vracet do školy v tzv. rotacích:
prezenční výuka | distanční výuka | |
12. 4. – 16. 4. | 1. A; 2. A; 2. B; 3. A; 3. B | 4. A; 4. B; 5. A; 5. B |
19. 4. – 23. 4. | 4. A; 4. B; 5. A; 5. B | 1. A; 2. A; 2. B; 3. A; 3. B |
26. 4. – 30. 4. | 1. A; 2. A; 2. B; 3. A; 3. B | 4. A; 4. B; 5. A; 5. B |
3. 5. – 7. 5. | 4. A; 4. B; 5. A; 5. B | 1. A; 2. A; 2. B; 3. A; 3. B |
Jak bude testování probíhat?
- účast na testování je podmínkou přítomnosti žáka na prezenční výuce
- testování bude probíhat 2x týdně (pondělí a čtvrtek) antigenními testy
- test si žáci budou provádět sami pod dohledem pedagogických pracovníků
- žáci, kteří navštěvují ranní družinu, se budou testovat již po příchodu do ranní družiny
Testování - leták pro rodiče Testování - leták pro žáky
Kdo se nemusí testovat?
- žáci při individuálních konzultacích
- žáci, kteří doloží lékařské potvrzení, že od jejich prvního RT-PCR testu s pozitivním výsledkem neuplynulo víc než 90 dnů
A kterými vchody budou žáci chodit?
1.A | 7:30 – hlavní vchod |
2.A | 7:30 – zadní vchod |
2.B | 7:30 - tělocvična |
3.A | 7: 50 – hlavní vchod |
3.B | 7:50 – zadní vchod |
Hygienická opatření a pravidla:
- roušky – zdravotnické, jednorázové (dvě na den)
- zpěv a hudební výchova bude nahrazena jinými aktivitami
- pravidelné větrání tříd
- v případě příznivého počasí bude výuka probíhat venku
Školní družina
- zajištěn provoz družiny od 6:00 – 16:00 hodin
- bude dodržena homogenita skupin
Školní jídelna
- všem žákům na prezenční výuce bude strava automaticky přihlášena
7.4. 2021
Vážení rodiče, na základě usnesení vlády ze dne 26. 2. 2021 přecházejí rovněž žáci 1. a 2. tříd na distanční výuku.
27.2. 2021
Vážení rodiče, milí žáci,
vláda na svém jednání 23. prosince 2020 rozhodla o zpřísnění opatření souvisejících s přechodem na stupeň 5 systému hodnocení PES. S tím souvisí také fungování škol a školských zařízení, které rovněž přechází do stupně 5.
Od pondělí 4. 1. bude probíhat pravidelná výuka ve škole pro žáky 1. a 2. tříd a distanční výuka pro žáky 3. – 9. ročníků.
Organizační pokyny pro jednotlivé stupně:
· prezenční výuka žáků 1. a 2. ročníků dle platného rozvrhu
· distanční výuka pro 3. – 5. ročník dle rozvrhu s využitím prostředí TEAMS
· tělesná a hudební výchova bude nahrazena jinými předměty
· třídní učitelky vyzvedávají žáky při příchodu do školy u vchodu a zajistí odložení oděvu ve školní šatně
· zákonným zástupcům se zakazuje vstup do školní budovy
· žáci i učitelé budou nosit ve všech prostorách roušky (potřeba min. 2 roušky denně)
1.A 7:45 hlavní vchod
2.A 7:50 zadní vchod
2.B 7:50 zadní vchod
· provoz ranní družiny od 6:00 – 7:45 hodin
· odpolední družina do 16:00 hodin
· příchod do ranní družiny – žáci 1. třídy bočním vchodem
žáci 2. tříd hlavním vchodem
· odchod bude možný pouze v časech 14:00, 15:00 a 16:00 hodin
· zákonným zástupcům nebude umožněn vstup do budovy
· výuka je pro žáky povinná
· úkoly budou zadávány prostřednictvím platformy Teams
· žáci plní úkoly v daném termínu
· účast na on-line hodinách je povinná, nepřítomnost musí být zákonným zástupcem omluvena dopředu (rozvrh on-line hodin bude zaslán třídními učiteli)
· žákům, kteří nemají doma počítač či internetové připojení, jsou předávány úkoly osobně po předcházející domluvě buď s žákem samotným, nebo jeho zákonným zástupcem- po domluvě s třídním učitelem
· jsou umožněny prezenční individuální konzultace ve škole (vždy pouze jeden žák a jeden pedagogický pracovník)
· distanční výuka pro 6. – 9. ročník dle rozvrhu s využitím prostředí TEAMS
· asynchronní aktivity/úkoly jsou zadávány hromadně přes aplikaci TEAMS
· žákům, kteří nemají doma počítač či internetové připojení, jsou předávány úkoly osobně po předcházející domluvě buď s žákem samotným, nebo jeho zákonným zástupcem- vždy v pondělí
· žáci, popřípadě zákonní zástupci, pravidelně kontrolují on-line rozvrh
· DISTANČNÍ VZDĚLÁVÁNÍ JE POVINNÉ!!!!
· distanční vzdělávání probíhá v pracovních dnech dopoledne v časovém rozmezí od 1. vyučovací hodiny do 6. vyučovací hodiny
· účast na on-line hodinách je povinná, nepřítomnost musí být zákonným zástupcem omluvena dopředu
· žáci plní úkoly v termínu zadané učitelem
· jsou umožněny prezenční individuální konzultace ve škole (vždy pouze jeden žák a jeden pedagogický pracovník)
29.12. 2020
Aktuální rozvrhy videokonferencí pro 2. stupeň najdete na webových stránkách školy v sekci žáci.
Nebo můžete použít rychlý proklik https://zs1krnov.cz/rozvrhvideokonferenci/
28.12. 2020
Informace k provozu škol a školských zařízení od 25. 11. 2020 a 30. 11. 2020.
Opatření PES pro oblast školství
Informace k provozu škol od 25.11. a 30.11.2020
24.11. 2020
5.11. 2020
Odkazy na vhodné zdroje, kde se mohou učitelé nebo rodiče inspirovat, jak mluvit s dětmi o coronaviru.
https://www.msmt.cz/jak-mluvit-s-detmi-o-koronaviru-pomuze-prirucka-i-komiks
https://koronavirus.mzcr.cz/jak-mluvit-s-detmi-o-koronaviru-nabizime-reseni/
https://www.mvcr.cz/clanek/koronavirus-covid-19-doporuceni-ve-vztahu-k-detem.aspx
https://www.mvcr.cz/clanek/psychologicka-pomoc-prace-s-detmi-covid-19.aspx
https://www.mvcr.cz/clanek/materialy-a-odkazy-pro-praci-s-detmi.aspx
https://decko.ceskatelevize.cz/koronavirus
https://www.zspouchov.cz/files/1452_jak-mluvit-s-dtmi-o-koronaviru-final.pdf
https://psych.fss.muni.cz/media/3219193/jak-mluvit-o-soucasne-situaci-s-detmi.pdf
5.11. 2020
Vážení rodiče,
vzhledem k současné nepříznivé situaci jsme nuceni od 2. 11. pokračovat v distančním vzdělávání.
- Komunikační platforma - Teams.
- Videokonference (online hodiny) probíhají dle stanoveného rozvrhu.
- Asynchronní aktivity (úkoly) jsou předávány hromadně přes Teams.
- Žákům, kteří nemají internetové připojení, jsou předávány úkoly osobně po předcházející domluvě buď s žákem samotným, nebo jeho zákonným zástupcem.
- Absence na videokonferenci musí být řádně omlouvána zákonným zástupcem.
- Účast žáků na distanční výuce je povinná!
- Rozvrh videokonferencí najdete zde https://zs1krnov.cz/rozvrhvideokonferenci
Jsme si vědomi, že vzniklá situace je náročná pro Vás i pro Vaše děti, ale doufáme, že to nebude dlouho trvat. Děkujeme Vám za Vaši spolupráci a vstřícnost. Přejeme Vám všem pevné nervy, silné zdraví a brzký návrat do školních lavic.
Kolektiv ZŠ Dvořákův okruh
5.11. 2020
Vážení rodiče, milí žáci,
režim obou stupňů školy přechází podle mimořádného opatření od 14. do 23. října 2020 na distanční výuku.
Potřebné informace k výuce obdržíte od třídních učitelů.
Na rozdíl od distanční výuky, která probíhala na jaře, je účast na výuce z domova povinná, a pokud se této výuky nebudou moci žáci ze zdravotních nebo jiných závažných důvodů zúčastnit, je nutné, aby tyto žáky jejich zákonní zástupci omluvili.
V době distanční výuky bude přerušen provoz školní družiny
V týdnu od 26. do 30. října 2020 budou následovat podzimní prázdniny. Distanční výuka nebude probíhat.
15.10. 2020
Na základě rozhodnutí Ministerstva zdravotnictví budou roušky od pátku 18. 9. 2020 povinné ve všech prostorách škol pro žáky druhého stupně. Žáci tak musí mít roušky i během výuky, s výjimkou tělocviku a činností, při nichž není možné roušky mít (například hudební výchova).
28.9. 2020
Ministerstvo zdravotnictví ČR vydalo text, který naleznete v přílohách této informace. Řeší se v něm, jaké jsou nejčastější příznaky nákazy, co dělat, mají-li rodiče podezření na nákazu atd..
28.9. 2020
28.9. 2020
Příznaky jsou patrné již při příchodu žáka do školy a je přítomen zákonný zástupce žáka: žák není vpuštěn do budovy školy
Příznaky jsou patrné již při příchodu žáka do školy a není přítomen zákonný zástupce žáka: tuto skutečnost pracovník školy oznámí zákonnému zástupci a informuje ho o nutnosti bezodkladného vyzvednutí ze školy; pokud toto není možné, postupuje se podle následujícího bodu,
Příznaky se vyskytnou, jsou patrné v průběhu přítomnosti žáka ve škole: neprodleně dojde k poskytnutí roušky a umístění do předem připravené samostatné místnosti a současně informování zákonného zástupce žáka s ohledem na bezodkladné vyzvednutí žáka ze školy.
28.9. 2020